dimecres, 11 d’abril de 2012



La meua compi Eva del bloc: IMAGINAULAVIVA em va deixar aquest regalet fa un temps al seu bloc però encara no l'havia pogut passar a recollir, perquè he de respondre unes preguntes.
Son les següents:

  1. Què t’agués agradat ser si no fos mestra?No m'imagine treballant en  altra cosa.
  2. Quin color és el teu preferit?Blanc i negre
  3. Di un llibre que t’haja impactat?Aprofite aquesta pregunta per donar a conèixer el llibre del meu company de cole Oscar:  FAMILIA Y ESCUELA
  4. Què t’agrada menjar?M'agrada menjar de tot, el que més m'agrada és el dolç.
  5. Què és el primer que penses quan t’alces del llit?Que tinc son i vull dormir més.
  6. Qui pertorba els teus somnis?uff, la situació actual de l'escola que cada vegada va a pitjor...
  7. A qui t’agradaria conèixer?M'agradaria conèixer a molta gent , però el que més m'agradaria es trobar-me una vegada a l'any mínim amb la gent amb qui he treballat. Eva, açó va per tu.
  8. Digues en només una paraula com et defineixes!!uff, que difícil, no sé definir-me...perquè no ho fas tu que em coneixes..
  9. On t’agradaria viatjar?a Italia, a l'origen de LA ESCUELA REGGIO EMILIA
  10. Que desitges per als teus alumnes? Molta felicitat
  11. Contam un somni...Més que un somni et contaré un desig, poder treballar més a prop de casa per poder passar més temps amb la peque.

Ara he de fer passar aquest regal a altres companyes i inventar noves preguntes per a elles:

 
 
I ara les preguntes:
 
1- On t'agradaria viure?
2- Qué és l'últim que fas abans de gitar-te?
3- A qui admires?
4- Dis-me el títol d'un llibre infantil que t'agrade molt.
5- Un desig per aquest any
6- De quina mestra o companya has aprés molt?
7- Un lloc per a passar les vacances al mes d'Agost?
8- Canta una cançó
9- Un llibre que recomanes
10- Que t'agradaria aprendre?
11- Un defecte i una virtut

Ale, xiques ja teniu deures per a casa. Besets




5 comentaris:

  1. ja ja ja m'han agradat molt les teves respostes i la paraula que et defineix TERRATREMOL!!! no se si as entrat en l'escola d'estiu de rosa sensat hi ha viatjes programats a veure les escoles de Reggio i a mes a mes de catalunya estan molt be jo enguany no se si podre anar em vaig apuntar a un d'angles xiqueta sempre liada!!

    ResponElimina
  2. Hola guapa!!! Si, ja he.vist això de Rosa Sensat i també.les jornades de Waece a Madrid, però aquest curs no aniré, necessite estar en la peque q creix massa ràpid. Al curs q ve si q farem algunes jornades juntes. Besets.

    ResponElimina
  3. Hola: bienvenida al grupo y decirte que ya estas en mi gran lsita de colaboradoras. Precioso espacio y lleno de color. Un saludo desde ana-reutilizar es divertido y util ( tenemos cosiatas para infantil )

    ResponElimina
  4. Hola!!

    Soy nueva en blogs amigos....

    Muy interesante tu blog, me hago participante!


    Un saludo... www.mezclasypotingues.blospot.com

    ResponElimina
  5. Gràcies Sara!!!!! Ja tinc feina!!!jejejeje!!! Molt bones les teues respostes!
    Molts besets!!!!!

    ResponElimina